V okviru projekta »Center za strokovno pomoč in podporo otrokom in mladostnikom s posebnimi potrebami in njihovim družinam«, sva s sodelavko Gabrielo Maček, v torek, 14.1.2020, izvedli delavnico z naslovom Uvajanje strukture pri delu z učenci z MAS na OŠ Dragotina Ketteja.

Na delavnicah smo izpostavili kaj moramo upoštevati pri delu z učenci z MAS. Posebej sva poudarili kako zelo pomembna je struktura dela za omenjene učence ter podaljšan čas za procesiranje. Ob konkretnih tabelah za beleženje smo si pogledali kaj vse je pomembno beležiti pri delu. Ob tem smo spoznali kako pomembno je poiskati okrepitelja (nagrado) za posameznega učenca. Izpostavili sva sistem »počakaj« ter namen  oz. praktični način uporabe kartončka » delam za«. Predstavili sva tudi različne vrste praktičnih materialov, ki jih pri delu uporabljamo. Vsi so nastali na podlagi izkušenj in že bili preizkušeni v praksi.

Po zaključenih delavnicah smo si ogledali našo šolo. Ogledali smo si multisenzorno sobo, terapevtsko sobo Centra, gibalnico, na novo opremljeno kopalnico, prostore nekdanjega internata, bogato opremljeno sobo za glasbo, fitnes, računalniško učilnico, gospodinjsko učilnico,… Zagotovo pa je bilo največje navdušenje izkazano nad multisenzorno sobo, ki je bogato opremljena, da v popolnosti lahko zadosti svojemu poimenovanju.

Čas je prehitro tekel. Polne vtisov smo zasnovale načrte za naslednjo delavnico in se poslovile.

                                                                                                       Sestavila in zapisala: Nataša Jakše, prof.def.

Dostopnost